Wednesday, September 8, 2010

Maliq: TERIMA KASIH UNTUK KORANG SEMUA




Salam/Hi

Setelah hampir sebulan aku melayan Contest Hidup Seorang Blogger ni, akhirnya alhamdulilah berjaya juga aku kali ni. Jadi disini aku nak mengucapkan terima kasih kepada penganjur bro Denai Hati dan Equrban.com atas penganjuran yang amat lancar sekali.

Tak lupa juga semua teman2 blogger yang lain, ulasan lanjut tentang contest ini dari segi teknik aku, analisis aku, pemerhatian aku akan diupdate di blog personal aku. Harap2 ada masa la nya untuk berkongsi dengan korang sumer :-)

Pada 11 followers blog ni, aku ucapkan terima kasih sebab tak sangka ada juga orang nak follow.haha. Harap korang dapat sesuatunya jika korang memerhati dari segi on page di blog aku. Pelbagai perubahan telah aku buat.

Terima kasih sekali lagi pada mereka yang terlibat. Apa-apapun, jika ada pertanyaan, boleh ke blog aku drmaliq.com dan jangan segan untuk bertanya. Chatting pasal SEO, Blog, Adsense lagi aku suka. So jangan segan add ym aku nye :-)

Sekian, Terima Kasih

Regard

Maliq

1 comment:

Related Posts with Thumbnails