Wednesday, August 11, 2010

HIDUP SEORANG BLOGGER SEBULAN BUKA PUASA

Salam/Hi,

Jam menunjukkan 10 minit lagi waktu berbuka puasa di tempat aku, sebagai seorang hidup blogger, jadi aku mengambil kesempatan untuk menge - post satu entry ringkas sahaja lah.

Aku di sini mengucapkan selamat berbuka pada semua umat Islam seluruh dunia terutama sekali geng geng kaki SEO Hidup seorang blogger tegar bila ada masa sikit pun nak update blog untuk mesrakan dengan Google. haha

Inilah lah cabaran hidup seorang blogger ni, asyik2 fikir pasal blog jer, benda lain memang dah tak terurus, memang lain dari yang lain. Bagi mereka yang baru dengan Internet, mesti dorang suka lepak buang masa kat Facebook atau benda seangkatan nya dan sama waktu dengan nya. Sebagai hidup seorang blogger, benda ni ibarat dilihat sebelah mata sahaja, maksud aku blogger yang pro biasa nya tak akan menghabiskan masa untuk melayan facebook dengan lama, hanya sekadar menambah kenalan dan network sahaja lah. Masa dorang biasanya banyak dihabiskan untuk merayau satu dunia dengan panggilan blogger tegar sempoi habis. Dorang akan merayau satu dunia untuk mencari info terkini pasal hidup seorang blogger.

Okay lah member2 sumer, oleh kerana waktu di jam aku menunjukkan lebih kurang 3 minit lagi untk berbuka puasa, disini aku mengucapkan :

SELAMAT BERBUKA PUASA

Sekian,

Maliq

Hidup Seorang Blogger

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails